• slide1
  • slide2
  • slide3
  • slide 4
  • slide 5

דף הבית

אם אתה חש נוקשות וכאבים בגב, אם כפות הרגליים שלך מרגישות את המשא - יתכן שהיציבה הדינמית שלך זקוקה לכיוון.
אם אתה לא לגמרי מרוצה ממה שאתה חווה כשאתה קם בבוקר, יתכן שנקודת המבט שלך זקוקה לשינוי.
בטכניקת אלכסנדר נעבוד במספר מישורים:
עבודה בטווח הקצר- להקל על הכאב או המגבלה ולתת הרגשה משופרת מיידית.
עבודה בטווח הבינוני - לזהות הרגלים לקויים בהתנהלות היומיומית שלך, לשנותם, וללמוד דרכים מתקנות.
מתן כיוון לטווח הרחוק - להעמיק ולהפנים את דרך המחשבה האלכסנדרית, להנות ממנה ולקבלה כדרך בחיים.

בסרטון הבא אפשר לראות עבודה שלי בטכניקת אלכסנדר, אני מכוונת את הנערה בעבודה תנועתית מאתגרת,
הדורשת  גמישות וקלילות יחד עם יציבות והתארגנות כללית.